2ТН-450
Стартерні батареї 32ТН-450-У2 та 48ТН-450-У2 для магістральних тепловозів

Сьогодні більше 90% тепловозів в Україні оснащені акумуляторами виробництва заводу “Владар”.

Батареї 2ТН-450-У2 використовуються для комплектування батарей 32ТН-450 та 48ТН-450, призначених, перш за все, для пуску двигунів внутрішнього згоряння тепловозів, а також живлення ланцюгів управління, освітлення та іншого електроустаткування при непрацюючому дизелі та призначені для роботи в умовах експлуатації групи М25 по ГОСТ 17516.

 

  • Електроди: пастірованная ґратчаста пластина з мало-сурм’янистого-свинцевого сплаву (вміст Sb до 2%).
  • Сепарація: на негативному електроді конверт-сепаратор з полімерних матеріалів в комбінації зі скловолокном, який зменшує передчасне опливаніе активної маси і сприяє утриманню електроліту по всій висоті електрода. Цим скорочуються втрати ємності протягом функціонального терміну служби.
  • Корпус і кришка: корпуса елементів виготовлені з удароміцного сополімерпропілена.
  • Подвійна герметизація: здійснюється за унікальною технологією розробленої конструкторами підприємства “Владар”.
  • Область осаду: у всіх елементах нижче пластин розташована область осаду, яка досить велика для осадження осаду протягом відведеного терміну служби.
  • Електроліт: водний розчин сірчаної кислоти щільністю 1.240 ± 0.005 г / см3.
  • Запобіжні пробки: перешкоджають проникненню іскри всередину елемента.
  • Перемички: з масивної міді (30х1.5 мм), освинцьовані у виконанні під болтове з’єднання.
  • Область температур: від мінус 30 до плюс 60 ° С.
  • Періодичність обслуговування: 1 раз на місяць.
  • Напруга 4 В.
  • Герметична закупорювання в місцях з’єднання кришок з моноблоком, пробкою і висновками.
  • Полюс герметичний на витікання електроліту.
  • Запобіжні пробки перешкоджають проникненню іскри всередину елемента батареї.
  • Акумуляторні батареї 2ТН-450-У2 оснащені зручними ручками для перенесення.

при дотриманні технічних інструкцій – не менше 5 років.

Технічні характеристики

Схема підключення